מי הם האנשים שמצליחים לשמור על דיאטה

מהו הסוד של האנשים שמצליחים לשמור על דיאטה?

דיאטה היא לא מילה שמעלה אסוציאציה חיובית עימה.
היא בהחלט מרתיעה אנשים רבים ברגע שהיא נשמעת באוזניהם.
יש אנשים שעושים דיאטה אחת ומרגישים שהיא מתאימה להם מאוד ומנגד, ישנם כאלו שמחליפים דיאטה בכל חודש כיוון שהם נשברים.
זהו לא סוד שיש אנשים שמצליחים לעמוד באתגר.

 

מי הם האנשים שמצליחים לשמור על דיאטה?

זו שאלה שנשאלת די הרבה בקרב אנשים שנשברים בדיאטות אותן הם עושים על בסיס יומי או שבועי.
קל מאוד להתחיל את הדיאטה פעם אחר פעם ולנסות סוגים שונים.
ראשית הדרך נראית מאוד טובה, אתם מתמידים לאכול בארוחות קטנות, מדודות קלוריות ואפילו משתדלים שלא לחרוג, אתם מבצעים פעילות גופנית עצימה ומנסים בכל יכולתכם להטמיע את ההרגלים החדשים שלמדתם.
אבל מה קורה ברגע שקצת קשה? לרוב, כשמדובר בתחילת הדרך, כוח הרצון הוא חזק. עם הזמן, כשמתקרבים לנקודה בה קשה מאוד לרדת במשקל, מתחילים להרגיש מעט תסכול ואכזבה. בנקודה הזו אתם מרגישים אולי שמותר לכם לוותר לעצמכם במעט, מהסיבה כי מגיע לכם על כל העבודה הקשה שעשיתם. מה שאתם לא מבינים הוא שברגע שוויתרתם לעצמכם בפעם הראשונה, הרסתם את הדיאטה. להבדיל מאנשים אלו, אנשים שצולחים את הדיאטה, אלו אנשים שלויאליים לעצמם מאוד. הם מוכנים להתמודד עם קשיים. כוח הרצון וההתמדה גוברים על כל דבר אחר שיכול להסיט אותם מדרכם.

 

האם הפתרון הרפואי עוזר לאנשים שמצליחים לשמור על דיאטה?

הפרוצדורות הרפואיות המוכרות לירידה במשקל הם ניתוח בריאטרי, בלון קיבה להרזיה, שרוול אנדוסקופי.
פרוצדורת אלה הן הליך המבוסס על שינוי המבנה האנטומי של מערכת העיכול. הליך זה נעשה בדרך כלל בקרב אנשים החווים השמנת יתר והשמנת יתר קיצונית ולחלקם יש תנאי המתאים לבעלי שתי מחלות רקע קשות, כמו מחלות לבביות (קרדיו – וסקולריות) וסוכרת. אם מבצעים התערבות במערכת העיכול, יש להבין את ההשלכות שעימן אתם הולכים להתמודד ברגע שלאחריו, כמו ההגבלה הפיזית של כמות האוכל שיכולה להיכנס לקיבה בארוחה אחת. מצב זה בהחלט מגביל אתכם מלאכול, וכתוצאה מכך ניכרת לעין ירידה במשקל באופן משמעותי.
פרוצדורה רפואית היא ללא ספק הפתרון והיא התחלה טובה ויעילה מאוד עבור מי שרוצה לרדת במשקל. עם זאת, לניתוח מסוג של קיצור קיבה יש הגבלות לכל החיים.
אם בחרתם בדרך זו כדי לרדת במשקל, עליכם להטמיע אורח חיים מסוים כדי לשמור על ההליך שנעשה כדי לא לגרום לנזק לגופכם.
לסיכום, התערבות רפואית יכולה בהחלט לעזור. הגבלה פיזית משפיעה רבות על מי שעושה דיאטה. הדיאטה נהפכת להיות חלק משגרת חייכם. אנשים שמצליחים לשמור על דיאטה, בדרך זו נאחזים בשינויים הפיזיים שעשו, ושיטות אלו בהחלט הוכיחו את עצמן.

 

האנשים שמצליחים לשמור על דיאטה – האם הם מאושרים יותר?

העובדה שאומרת כי האנשים שמצליחים לשמור על דיאטה הם מאושרים יותר, היא לא מופרכת.
אנשים שמתמידים בעשייתם ומכוונים למטרתם אותה הציבו, הם בהחלט זוכים לחוות ולהנות מההישגים עליהם עמלו רבות. אם התחלתם דיאטה והתמדתם בה לאורך זמן, כנראה שהבחנתם שאתם כבר לא כל כך נלחמים בעצמכם כדי לשמוע על הדיאטה. עם הזמן זה נהיה קל יותר ואף לא מורגש.
במידה והרגשתם שקשה לכם להתמיד בדיאטה, וודאי תהיתם מהם ההישגים שהצלחתם להגיע אליהם במהלך הדיאטה והייתם גאים בעצמכם. זהו תהליך לא פשוט כלל.
מחקרים רבים הוכיחו שאנשים המתמידים בדיאטה מרגישים חיוביים יותר ופרודוקטיביים במהלך היום.
לפי המחקר שערכו, אנשים אשר התמידו בדיאטה, וראו תוצאות, דבר זה חיזק אצלם את המוטיבציה להמשיך הלאה את התהליך.

 

 

 

מאמרים נוספים

תפריט נגישות