מרכז "רז-קל"

כתובת:

האורגים 11
, אשדוד

טיפולים

הומאופתיה

סרטונים

אודות מרכז "רז-קל"

ברוכים הבאים לשיטת 5 השלבים של מרכז "רז-קל" לניהול משקל תקין, לאסתטיקה ולאורח חיים בריא.

אנו מברכים אותך על החלטתך לחולל שינוי חיובי ומשמעותי בחייך, ולהתחיל בדרך חיים חדשה, שתסייע בידך להיפטר מעודפי משקל בצורה בטוחה, יעילה ואפקטיבית.

מרכז "רז-קל" הוקם בשנת 2000 ומאז הוא סייע בהצלחה רבה, לאלפי נשים וגברים להגשים את חלומם להגיע למשקל נאות ולמראה גוף רצוי, תוך שימוש בתזונה מאוזנת, מגוונת ובריאה, מבלי לפגוע בהרגלי החיים שלהם, ובתוספי תזונה, המורכבים מפורמולות ייחודיות למרכז "רז-קל"המבוססות על רכיבים טבעיים וצמחים, שתכליתן לתמוך בתהליך ניהול המשקל ולהביא להקלה ולשיפור בכל הנוגע לרמת האנרגיה, הפחתה בכמיהה למתוק, חילוף חומרים, הפחתת סטרס, תחושת השובע וכד'. למותר לציין שתוספי התזונה מיוצרים במפעל הנושא ברשיון לייצור תוספי תזונה ובתעודות המעידות על עמידתו בתקנים המחמירים ביותר המעידים על איכות ייצור נאותה, בטיחות-מוצר ואיכות ניהול (GMP ו-ISO). כל אלה מעידים כאלף עדים על עמידתו של המפעל בתקנים המחמירים ביותר, וכפועל יוצא, על איכותן הגבוהה של הפורמולות.

מרכז "רז-קל" מפוקח באופן שוטף ונתמך ע"י דיאטנית קלינית מוסמכת, בעלת רשיון תקף מטעם משרד הבריאות.

מרכז "רז-קל" מחוייב על התנהלות שירותית, אמינה ומקצועית, תוך תמיכה מלאה בקהל לקוחותיה בכל שלבי התהליך, החל מתחילתו של תהליך ההגעה למשקל היעד וכלה בליווי בהמשך התהליך, שתכליתו שימור המשקל התקין.

יחד עם כל האמור לעיל, על מנת לעלות על מסלול ההצלחה עד להגעה אל משקל היעד, קיימת חובה להקפיד על ציות מלא לשיטת חמשת השלבים ולהנחיות של צוות הסייעות והסייעים של מרכז "רז-קל".

לא פחות חשוב: נחישות, התלהבות, מוטיבציה ומשמעת עצמית מהווים מרכיבים רגשיים חיוניים בדרך להצלחה במשימתנו המשותפת!

מרכז "רז-קל" מברך אתכן ואתכם על בחירתכם בנו. אנו סמוכים ובטוחים שבעזרת הקפדה על עקרונות שיטת 5 השלבים ובסיוען של הפורמולות הייחודיות שלנו, נוכל להגיע יחדיו לתוצאות הרצויות והטובות ביותר.

הנכם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, ואנו מצידנו נעשה כל מאמץ לספק לכם מענה מקצועי והולם באמצעות הסייעות והסייעים שלנו.

לרשותכן ולרשותכם בכל עת בטלפון 1-700-70-40-60

תמונות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

תפריט נגישות

צור קשר עם מרכז "רז-קל"