גוף ונפש- תנועה ללא כאב

מחלקות: טיפול בכאב

כתובת:

טשרניחובסקי 24
, כפר סבא.

שעות פתיחה:

א'-ה' - 10:00-19:00

הטבות

10% הנחה על מגוון הטיפולים

טיפולים

שיקום אורתופדי
פציעות ספורט
שחרור מפרקים
עיסוי רפואי
טיפול לנשים בהריון

סרטונים

אודות גוף ונפש- תנועה ללא כאב

יפים וייץ מומחה בשיטות טיפול רבות ויעילות להפגת ומניעת כאבים, בזכות נסיונו הרב בטיפול הוא מאבחן במהירות ובמדויק את המקור לכאבים, ובזכות כליו המקצועיים הרבים הוא מתאים טיפול אישי לכל מטופל.
יפים בקיא ומנוסה בשיטות הטיפול בהן הוא משתמש במרפאה, כולן טבעיות ואינן דורשות שימוש בתרופות ולטיפולים אין תופעות לוואי.
בדרך כלל המצב של המטופל משתפר כבר במספר מצומצם של טיפולים. כך חוסך המטופל כסף וזמן, ובעיקר נחסך ממנו סבל מכאבים ממושכים.
מלבד הטיפול הפיזי מקבל המטופל גם עצות והסברים, והוא רוכש כלים נכונים ומעשיים להתנהלות יומיומית בריאה, שתקל את כאביו גם בעתיד.

אודות יפים וייץ

את הדרך הנפלאה אל עולם הטיפול התחלתי בשנת 1998 בלימודי רייקי וביו-אנרגיה. שנים של עיסוק בספורט וגם אהבת לימודי אנטומיה ופיזיולוגיה משכו וחיברו אותי יותר ויותר לתחום טיפולי המגע.
עם סיום השנה הראשונה של לימודי העיסוי הבנתי שטיפול ועזרה לאחרים הוא ייעודי, ולכן המשכתי בלימודי קורסים נוספים, מתוך שאיפה להרחיב את ידיעותיי וניסיוני האישי ולקבל את מירב הכלים הטיפוליים, שיוכלו לסייע בידי לטפל במגוון רחב של מטופלים.
שנותיי הארוכות בשרות הצבאי בחיל האויר, בתחום אחזקת מערכות טייס מהמתקדמות בעולם, עיצבו וגיבשו את אופיי ותכונותיי בחתירה מתמדת לידע, ירידה לפרטים הקטנים, שאיפה לשלמות ושיפור מתמיד כמו גם לימוד והפקת לקחים מטעויות. כל אלה מנחים אותי היום כמטפל.

לשמחתי מצאתי את יעודי, "לאהוב את מה שאני עושה ולעשות את מה שאני אוהב" ומודה על הזכות הגדולה שנפלה בחלקי לסייע לאחרים, יש בזה סיפוק רב ורצון להמשיך בדרך…
אני מטפל ברפואה משלימה בשיטות טיפול טבעיות המבוססות על הרפואה המערבית האינטגרטיבית, מומחה בשיקום תנועתי אורטופדי בגישת טריגר פוינט Trigger Point Therapy , אינטגרציה מבנית בגישת רכבות אנטומיה ATSI  Anatomy Trains Structural Integration  טכניקות שחרור מיופאשיה לפי רכבות אנטומיה – myofascial release , פאשיקום,  קינזיו טייפינג ועיסוי רפואי
בשנים האחרונות משמש כעוזר מנחה בהשתלמות אינטגרציה מבנית בגישת רכבות אנטומיה – ATSI Anatomy Trains Structural Integration באסף הרופא.

מגוון שיטות הטיפול בהן אני מתמחה מאפשר לי לתת מענה לקשת רחבה של פתולוגיות וסימפטומים רפואיים. והרי חשוב- לשפר תנועה ולהפיג כאבים כרוניים ואקוטיים, פציעות, תחזוקה שוטפת, טיפול בספורטאים.

הכשרה מקצועית:

 

תמונות

אישורים, תעודות ורשיונות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

תפריט נגישות

צור קשר עם גוף ונפש- תנועה ללא כאב